سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ محتشمی به اعتراض نمایندگان مجلس

 

محتشمی پور ترسید از نون شب بیافته

فهمید بازم باید از امام و فلسطین حمایت کنه...

پس از تردید افکنی‌های برخی افراد و جریانات سیاسی پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات این کمیته دانشجویی دبیرخانه حمایت از فلسطین مندرجات در ویژه‌نامه «بامداد نو»، شرح عملکرد یکساله این کمیته برای رئیس مجلس ارسال شد.

درپی انتقاد حمید رسایی نماینده تهران نسبت به مطالب مندرج درنشریه کمیته دانشجویی دبیرخانه حمایت از فلسطین، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین درجوابیه‌ای اظهارداشت:افراد با دقت بیشتر در بیان مواضع خویش از ترویج و اشاعه فضای تهمت و افترا بپرهیزند.

متن این جوابیه که توسط جاسم ساعدی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح ذیل است:

حمایت از انتفاضه مردم مقاوم و سرافراز فلسطین برگرفته از رهنمود‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ملت ایران مطرح بوده است و فرهنگ مقاومت به عنوان انعکاسی از نهضت جهانی اسلام با تار و پود باورهای ایران اسلامی ملت شریف ایران درهم آمیخته است و رویه‌ی ?? سال گذشته جمهوری اسلامی ایران پا به پای قاطبه‌ی ملت فهیم ایران به روشنی موید همین مطلب است.

از این منظر مساله‌ فلسطین به عنوان یک آرمان اصیل انقلاب اسلامی برخاسته از باورهای دینی و ملی ما مطرح بوده، ‌هست و خواهد بود، با این حال نباید از نظر دور داشت که مفاهیم و ارزش‌های مقاومت در سایه‌ی دشمنی‌ها و تبلیغات مسموم عظیم رژیم غاصب صهیونیستی و شبه افکنی‌های رسانه‌های غربی و غافلان و جاهلان داخلی دستکم برای بخشی از نسل جوان امروز ما تا حدی مبهم است. لذا هر عقل سلیم و دلسوزی حکم می‌کند که می‌بایست با روشنگری و بهره‌گیری از ابزارهای نوین نشر فرهنگ مقاومت اسلامی و مبتنی بر واقعیت‌های موجود جامعه و با درک اقتضائات فضای جنبش دانشجویی، ابهام‌زدایی از ابهامات و پاسخگویی به پرسش‌های اذهان کنجکاو و پرسشگر دانشجوی امروز پیرامون مساله اول بین‌الملل و اسلامی پرداخت.

بر این اساس کمیته دانشجویی دبیرخانه حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی در طول حیات یکساله خود با رویکرد مبتنی بر دانایی محوری در قبال مساله فلسطین فعالیت‌های متعددی را در راستای همراه سازی قاطبه جنبش دانشجویی از گرایشات مختلف فکری و سیاسی با فرهنگ اندیشه مقاومت اسلامی انجام داده است که گزارش مبسوط آن در اختیار رییس مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

با عنایت به تردید افکنی‌های برخی افراد و جریانات سیاسی پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات این کمیته به ویژه مندرجات در ویژه‌نامه شرح عملکرد یکساله کمیته دانشجویی دبیرخانه حمایت از فلسطین به استحضار می‌رساند که مطالب مطروحه پیرامون ویژه نامه «بامداد نو» خلاف واقع بوده و مطالعه دقیق آن گویای همراهی و حمایت همه جانبه آن با نهضت آزادی بخش قدس شریف و فلسطین عزیز است.

در این هنگامه که میهن اسلامی ما بیش از پیش نیازمند وحدت و یکدلی و برادری است شایسته است افراد با دقت بیشتر در بیان مواضع خویش از ترویج و اشاعه فضای تهمت و افترا بپرهیزند.

سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین".

منبع آفتاب