سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقاد کوچک زاده از تداوم ریاست محتشمی پور بر دبیرخانه فلسطین

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم ریاست علی اکبر محتشمی پور بر دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین از لاریجانی خواست که نسبت به تغییر رییس این دبیرخانه که از سوی رییس مجلس منصوب می‌شود، اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، "مهدی کوچک زاده" در جلسه علنی روز چهارشنبه در جریان انتخاب عضو جدید کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در تذکری آیین نامه‌ای اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب، جرمی بالاتر از زیر سوال بردن اصل انتخابات نیست.
کوچک زاده با بیان این که رییس دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین توسط رییس مجلس انتخاب می‌شود، گفت: به نظر من توجیه پذیر نیست کسی که مسئولیتی تحت عنوان کمیته صیانت از آرا، یکی از چهره‌های اصلی زیر سوال بردن انتخابات بود، ریاست دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین که از سوی رییس مجلس منصوب می‌شود، برعهده داشته باشد.
این نماینده مجلس از لاریجانی خواست که به این موضوع را ترتیب اثر دهد.
"علی لاریجانی" در پاسخ به این تذکر گفت: فردی که اکنون مسئولیت این کار را دارد، از مجلس هفتم این مسئولیت را برعهده داشته که معمولا برای نصب افراد در این سمت با رهبر معظم انقلاب مشورت می‌شود.
رییس مجلس افزود: ما هم در این زمینه مشورت خواهیم کرد و نظر شما را هم دنبال می‌کنیم.
منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا